Stroomstoring datacenter KPN (dinsdag 12-6-18)

Op dit moment ervaren wij een verstoring op het netwerk. Deze storing heeft impact op zowel internetverbindingen als op VoIP diensten. De verstoring is veroorzaakt door een stroomstoring in een datacenter van onze leverancier KPN. Wij houden u op de hoogte middels deze pagina.

Op dit moment is het erg druk op onze servicedesk dus u kunt wat langer in de wacht staan dan dat u van ons gewend bent.

Update 13:57

Door een stroomstoring in het KPN datacenter DC2 is een groot aantal verbindingen uitgevallen. Het gaat om alle typen KPN verbindingen, zowel xDSL als Glasvezel. Onze engineers hebben KPN aangestuurd voor onderzoek en herstel.

Wij houden u op de hoogte.

Update 14:23

Onze engineers zien een voorzichtig herstel van verbindingen. Verschillende lijnkaarten worden gereset om sneller herstel mogelijk te maken. Volgende update is uiterlijk om 15:00 uur.

Update 15:00

Onze engineers nemen waar dat de internetverbindingen weer langzaam online komen. We wachten nog op een update van de leverancier.

Update 15:15

Het grootste gedeelte van de verbindingen zijn hersteld. Herstel van de overige verbindingen is gaande. Volgende update is uiterlijk om 16:00 uur.

Update 16:00

Onze engineers zien op enkele verbindingen na, volledige herstel van de verbindingen. Volgende update is uiterlijk om 17:00 uur.

— afmelding 16:50 uur —

KPN geeft aan dat de storing is opgelost. Mocht er na aanleiding van de storing nog problemen zijn met een verbinding en/of een herstart van de router heeft niet geholpen, dan kunt u contact opnemen met onze supportdesk.