Voice IT is genomineerd voor de ICTWaarborg Awards 2016

ICTWaarborg organiseert dit jaar de 12e editie van de ICTWaarborg Awards. Op 30 maart worden de Awards uitgereikt door ICTWaarborg, een belangrijke brancheorganisatie binnen de ICT-branche. De uitingen hebben een bereik van meer dan één miljoen mensen en tienduizenden klanten zullen hun stem uitbrengen. Er zijn 4 hoofdcategorieën: Computerwinkel van het jaar, Computerwebwinkel van het jaar, Servicebedrijf van het jaar en Zakelijke dienstverlener van het jaar. Verder zullen er nog 48 Awards uitgereikt worden aan provinciale categoriewinnaars.

Beoordeling
De winnaar wordt bepaald door het aantal stemmen en positieve beoordelingen die verzameld worden via de portals Computerwinkels.nl, Zoekcomputerhulp.nl, Automatiseerder.nl en Internetdienstverleners.nl. Bedrijven die winnen mogen voor één jaar de titel ICTWaarborg Award-winnaar dragen.

Stemmen
Wij zouden het erg op prijs stellen als u op ons stemt als beste automatiseerder in de categorie Zakelijke dienstverlener van het jaar. Alvast bedankt voor uw stem!

Voice IT celebrating 10 years! On the 26th and 27th of April we are not available by phone

We are celebrating 10 years of Voice IT!

We are proud to announce that Voice IT has reached 10 years of doing business! We would like to thank our customers for putting their faith in us and we strive to continue for atleast another decade! To celebrate this milestone we will take our team to Valencia on the 26th of April until the 28th of April.

On Thursday 26 April and Friday 27 April (Kingsday) we are not available by phone!

Emergencies or urgent matters?
In case of emergencies or urgent matters you can call to our servicedesk (+31 88 7774141) and choose for menu option 1. You will be redirected to the servicedesk of our partner Netserve who will further assist you.

No emergency or urgent matter?
In case you don’t have an urgent matter or question we kindly ask you to send an email to servicedesk@voice-it.nl. From Monday 30th of April we will be in the office again and we will be ready to assist you again.

We thank you for your understanding on behalf of the team of Voice IT!

Voice IT gaat op reis! Op 26 en 27 april zijn wij telefonisch niet bereikbaar

Wij gaan op reis!

Dit jaar bestaat Voice IT 10 jaar! We zijn enorm trots op deze mijlpaal en dit hebben we kunnen bereiken dankzij uw vertrouwen. Een 10 jarig jubileum dient uiteraard gevierd te worden en wij zullen daarom met alle medewerkers een aantal dagen verblijven in Valencia van 26 tot en met 28 april.

Op 26 en 27 april (Koningsdag) zijn wij per e-mail en per telefoon niet bereikbaar!

Dringende vragen of storingen?
Heeft u een dringende vraag of last van een storing tijdens onze afwezigheid? Dan kunt u naar het gebruikelijke telefoonnummer van de servicedesk (088-7774141) bellen en kiezen voor optie 1. U wordt dan doorverbonden naar de servicedesk van onze partner NetServe die u van dienst zal zijn.

Geen dringende vraag of een storing?
Heeft u een niet dringende vraag of verzoek? Dan verzoeken wij u vriendelijk een e-mail te sturen naar servicedesk@voice-it.nl. Vanaf maandag 30 april zullen wij deze verzoeken in behandeling nemen en staan wij u weer graag telefonisch te woord.

Alvast bedankt voor uw begrip namens alle medewerkers van Voice IT!

Nummerwijziging KPN Data Only abonnementen

In de komende maanden zullen de telefoonnummers van KPN Data Only abonnementen gewijzigd worden. 06-nummers zullen worden omgezet naar 097-nummers. U kunt wat achtergrondinformatie over 097-nummers vinden in een post die wij eerder hebben geplaatst op onze website (Wat zijn 097-nummers en wat kunt u ermee?).

Op grond van het ‘Nummerplan telefoon- en ISDN-diensten’ mogen 06-nummers enkel worden gebruikt voor mobiele telefonie. Telecomaanbieders zijn verplicht om nummers op de juiste manier te gebruiken en hebben ook een verplichting om foutief gebruik te beëindigen.

De ACM heeft bepaald dat alle 06-nummers die niet voor mobiele telefonie worden gebruikt dit jaar omgenummerd moeten zijn naar een 097-nummer.

Abonnementen
Op alle KPN Data Only abonnementen wordt het 06-nummer gewijzigd in een 097-nummer.

  • KPN Data Only 1000 MB
  • KPN Data Only 2000 MB
  • KPN Data Only 3000 MB
  • KPN Data Only 4 GB
  • KPN Data Only 8 GB
  • KPN Zakelijk Mobiel Groep SIM (Data-Only)
  • KPN Zakelijk Mobiel Groep SIM XL (Data-Only)
  • KPN ÉÉN Mobiel Data-only SIM

Gefaseerd migreren
De migratie zal plaatsvinden in twee fases: eerst de mobiele devices en vervolgens Machine-to-Machine oplossingen.

Fase 1 – Mobiele Devices
Tijdens de eerste fase migreren alle mobiele devices. Deze worden op donderdag 14 december 2017 gemigreerd naar 097-nummers.

De wijziging van het telefoonnummer heeft geen gevolgen voor het functioneren van tablets, dongels, laptops of telefoons met een data only abonnement. De APN’s en ook de toewijzing van IP-adressen blijven ongewijzigd.

Let op: mogelijk moet het device na de wijziging herstart worden.

Fase 2 – Machine-to-Machine
De tweede migratiefase is voor Machine-to-Machine toepassingen.
Denk hierbij aan: modems, alarmsystemen of telefoons in liften. Indien u hier gebruik van maakt dan kan het zijn dat u het 06-nummer in de configuratie van het apparaat dient te wijzigen in het toegewezen 097-nummers. Voor deze nummers kan helaas niet bepaald worden of het apparaat na omnummering blijft functioneren.

Alle Machine-to-Machine nummers zullen op een latere datum worden omgenummerd. Voice IT zal contact opnemen met de klanten die gebruik maken van Machine-to-Machine nummers om te kijken of er wijzigingen benodigd zijn en eventuele voorbereidingen te treffen.

Heeft u vragen over deze nummerwijzigingen? Neem dan contact op met onze salesafdeling per e-mail via sales@voice-it.nl of telefonisch via 088-7774140.

Voice IT bestaat 10 jaar!

Opgericht in 2007 door Willem van der Wijden en 10 jaar later bestaat ons team uit ruim 13 enthousiaste medewerkers. Een leuk feestje om te vieren!

VoIP

VoIP storing 20-10-2017

— update 09:05 uur —

Onze engineers zien dat het aantal telefoongesprekken weer normaal is. Uit verder onderzoek blijkt het herstel van alle telefonie.

— update 09:00 uur —

We zijn herstel van de eerste telefoongesprekken. We onderzoeken de situatie en melden meer zodra de onderzoeken zijn afgerond.

— update 08:55 —

KPN bereidt spoedwerkzaamheden voor om de storing te verhelpen.
Op dit moment verwachten we dat deze werkzaamheden binnen een half uur zijn afgerond.

We wachten verdere informatie af en houden u op de hoogte.

— update 08:40 uur —

Op basis van het onderzoek van KPN blijkt dat meerdere telecomproviders impact ondervinden van deze verstoring. Het lijkt erop dat het telefonieplatform is geraakt dat de verbinding tussen onze leverancier en andere partijen verzorgt.
De storing is geëscaleerd en alle betrokken partijen worden ingeschakeld.

Wij houden u op de hoogte.

— update 08:00 uur —

Onze engineers hebben KPN ingeschakeld voor onderzoek. Het onderzoek richt zich op de telefonie verbinding voor de gesprekken naar andere telecomproviders.

Als u VaMo gebruikt kunt u via HIPPER uw mobility uitzetten.
U belt dan met uw vaste toestel of I AM binnen het platform en met uw mobiele toestel buiten het platform.

— update 07:45 uur —

Uit het eerste onderzoek blijkt dat telefoongesprekken naar ontvangers buiten het leveranciersplatform normaal mogelijk zijn.
Gesprekken van buiten het leveranciersplatform (inkomende gesprekken) en Vast-mobiele gesprekken komen niet aan.

We plaatsen een nieuwe update om uiterlijk 08:30 uur

— oorspronkelijk bericht —

Onze engineers hebben zojuist vastgesteld dat inkomende en uitgaande telefoongesprekken niet tot stand komen.
Binnen het KPN EEN en HIP Platform kunnen gesprekken normaal opgezet worden, maar gesprekken buiten het leveranciersplatform lijken op dit moment niet te slagen.

Onze engineers zijn direct een onderzoek gestart.

We houden u op de hoogte.

Update I AM Totaalcommunicatie

De mobiele versie van I AM Totaalcommunicatie is vernieuwd. Met de automatische update krijgen Apple en Android gebruikers nieuwe mogelijkheden. De update wordt automatisch via de Appstore aangeboden.

Nieuwe mogelijkheden I AM Totaalcommunicatie

  • Chatten via intuïtief chatvenster
  • Chatsynchronisatie op ieder device
  • Ontvang altijd berichten en gesprekken, zelfs als I AM is afgesloten
  • I AM gesprekken ontvangen in de native iPhone dialer (alleen voor Apple)
  • Stel een afwezigheidsmelding in via de Personal Assistent
  • Kies eenvoudig of u via data of mobiel belt

I AM en Vast-mobiel integratie
Combineer I AM Mobiel met Vast-mobiel integratie en maak gebruik van verkort bellen in de native dialer en beschikbaarheidstatus delen in de I AM applicatie.

Heeft u vragen over het gebruik van IAM neem dan contact op met onze servicedesk, we helpen u graag verder.

KPN stopt met ISDN

KPN stopt met ISDN – overstapactie!

KPN stopt met het leveren van ISDN op 1 september 2019. Meer informatie over deze wijziging en wat het voor u betekent als u ISDN gebruikt kunt u lezen op www.isdnstoptermee.nl.

Bedrijven die overstappen van ISDN naar VoIP kunnen profiteren van 100% korting op CloudVoice gebruikersprofielen tot 1 januari 2018. Maak op een laagdrempelige wijze kennis met VoIP en de vele voordelen die het met zich meebrengt!

  •    Standaard belopties (bellen, gebeld worden, doorverbinden, driegesprek, verkort kiezen)
  •    Videobellen
  •    Nummerweergave/anoniem bellen
  •    Wisselgesprek
  •    Wachtstand
  •    Niet storen
  •    Doorschakelen
    Schakelt uw toestel door (altijd, bij bezet, bij geen gehoor en bij niet bereikbaar).
  •    Nachtschakeling
    Schakel uw toestel door op vastgestelde tijden (bv. buiten openingstijden).
  •    Smartphone app
    Beheer uw telefoonprofiel en doorschakelingen via de handige smartphone app.
  •    Groepsdoorschakelpakket
    Stelt een doorschakeling in op een belgroep (altijd, bij bezet, bij geen gehoor, bij niet bereikbaar).
  •    Meerdere externe telefoonnummers
  •    Meerdere toestellen op 1 profiel
  •    Bezet lampjes
    Hiermee wordt de beschikbaarheid van uw collega's weergegeven op uw telefoontoestel.
  • Selectief doorschakelen
    Doorschakeling afhankelijk van beller, tijd en/of gebeld nummer.
  • Conferentiegesprekken
  • Flexseating
    Hiermee kunt u inloggen met uw persoonlijk profiel op andere toestellen.
  • Personal assistant
  • Instant messaging
    Een chatapplicatie aangesloten op uw telefooncentrale waarmee u instellingen kunt beheren, bellen en gebeld worden.

Basis

€ 0,- */ per maand per gebruiker

Standard

€ 0,- */ per maand per gebruiker

Premium

€ 0,- */ per maand per gebruiker

*tot 1 januari 2018, max 50 gebruikersprofielen per klant

Bekijk de pagina van CloudVoice voor een overzicht van alle opties en mogelijkheden

 

Liever direct de mogelijkheden met ons bespreken? Neem contact op met onze salesafdeling op 088-7774140 of per e-mail via sales@voice-it.nl.

glasvezel aanleggen

KPN Glasvezelverbindingen tegen sterk gereduceerde tarieven

Tot 1 oktober 2017 (actie verlengd) bieden wij KPN glasvezelverbindingen van 50Mb en 100Mb tegen sterk gereduceerde tarieven aan! De actie-maandtarieven zijn van toepassing op bestellingen voor nieuwe aansluitingen in de actieperiode met een looptijd van 36-maanden, uitgezonderd off-net en on-net NLS3 aansluitingen.

GlasvezelverbindingHuidig tariefActietarief
Fiber | 50Mb | KPN FTTO | Entry | Zakelijk | 36 Mnd€379,00€215,00
Fiber | 100Mb | KPN FTTO | Entry | Zakelijk | 36 Mnd€479,00€249,00
Fiber | 50Mb | KPN WEAS A | Entry | Zakelijk | 36 Mnd€430,00€290,00
Fiber | 100Mb | KPN WEAS A | Entry | Zakelijk | 36 Mnd€531,50€324,00
Fiber | 50Mb | KPN WEAS B | Entry | Zakelijk | 36 Mnd€476,50€340,00
Fiber | 100Mb | KPN WEAS B | Entry | Zakelijk | 36 Mnd€576,50€374,00
Fiber | 50Mb | KPN WEAS C | Entry | Zakelijk | 36 Mnd€589,00€465,00
Fiber | 100Mb | KPN WEAS C | Entry | Zakelijk | 36 Mnd€689,00€499,00

Alle actietarieven gelden uitsluitend voor nieuwe aansluitingen die besteld zijn in de actieperiode, en niet voor modificaties van bestaande aansluitingen en/of reeds geplaatste orders.

Benieuwd naar de mogelijkheden in uw postcodegebied? Vul dan onderstaand formulier in. Wij voorzien u graag van advies over de beschikbare glasvezelverbindingen.

[[[["field14","contains","E-mail"]],[["show_fields","field13"]],"and"],[[["field14","equal_to","Telefoon"]],[["show_fields","field10"]],"and"]]
1 Step 1
Bedrijfsnaam
Naam
Postcode
Huisnummer
Contact per e-mail of telefoon?
Telefoonnummer
Previous
Next
Eurofiber glasverbinding Voice IT

Eurofiber Zakelijk Fiber actie – geen setupkosten!

Van 19 mei tot 1 september 2017 bieden wij een 200Mb Eurofiber glasvezelverbinding aan voor de prijs van 50MB, en een 500Mb verbinding voor de prijs van 100Mb. Daarnaast betaalt u geen setup- en annuleringskosten en bestelt u een 5Mb Premium Voice VLAN voor slechts € 1,00 per maand.

Eurofiber verbindingSetupPer maand
Eurofiber | 200Mb | Entry | Zakelijk | 36 Mnd€ 0,00€ 425,00
Eurofiber | 500Mb | Entry | Zakelijk | 36 Mnd€ 0,00€ 535,00
VLAN | 5Mb | Premium | Zakelijk | 36 Mnd€ 0,00€ 1,00

Voorwaarden

  • De actie is geldig op nieuwe Eurofiber orders op basis van 36 maanden binnen 250 meter near-net bereik, zonder obstakels.
  • Uitgestelde- en afroeporders zijn niet mogelijk bij actieverbindingen.
  • Maximaal 1 actie-VLAN per klantaansluiting.
  • Actie-VLAN dient direct met de hoofdverbinding te worden besteld.

Benieuwd naar de mogelijkheden in uw postcodegebied? Vul dan onderstaand formulier in. Wij voorzien u graag van advies over de beschikbare glasvezelverbindingen.

[[[["field14","contains","E-mail"]],[["show_fields","field13"]],"and"],[[["field14","equal_to","Telefoon"]],[["show_fields","field10"]],"and"]]
1 Step 1
Bedrijfsnaam
Naam
Postcode
Huisnummer
Contact per e-mail of telefoon?
Telefoonnummer
Previous
Next