Voice IT is genomineerd voor de ICTWaarborg Awards 2016

ICTWaarborg organiseert dit jaar de 12e editie van de ICTWaarborg Awards. Op 30 maart worden de Awards uitgereikt door ICTWaarborg, een belangrijke brancheorganisatie binnen de ICT-branche. De uitingen hebben een bereik van meer dan één miljoen mensen en tienduizenden klanten zullen hun stem uitbrengen. Er zijn 4 hoofdcategorieën: Computerwinkel van het jaar, Computerwebwinkel van het jaar, Servicebedrijf van het jaar en Zakelijke dienstverlener van het jaar. Verder zullen er nog 48 Awards uitgereikt worden aan provinciale categoriewinnaars.

Beoordeling
De winnaar wordt bepaald door het aantal stemmen en positieve beoordelingen die verzameld worden via de portals Computerwinkels.nl, Zoekcomputerhulp.nl, Automatiseerder.nl en Internetdienstverleners.nl. Bedrijven die winnen mogen voor één jaar de titel ICTWaarborg Award-winnaar dragen.

Stemmen
Wij zouden het erg op prijs stellen als u op ons stemt als beste automatiseerder in de categorie Zakelijke dienstverlener van het jaar. Alvast bedankt voor uw stem!

VoIP

Gebruik KPN Zakelijk Mobiel bundels in EU en buiten de EU

KPN Zakelijk Mobiel gebruikers kunnen per 1 juni hun huidige MB’s, minuten en sms’jes net zo gebruiken in de hele EU als in Nederland. Bekijk hieronder in welke landen het KPN Zakelijk mobiel abonnement en de Extra Bundels geldig zijn.

 

Stroomstoring datacenter KPN (dinsdag 12-6-18)

Op dit moment ervaren wij een verstoring op het netwerk. Deze storing heeft impact op zowel internetverbindingen als op VoIP diensten. De verstoring is veroorzaakt door een stroomstoring in een datacenter van onze leverancier KPN. Wij houden u op de hoogte middels deze pagina.

Op dit moment is het erg druk op onze servicedesk dus u kunt wat langer in de wacht staan dan dat u van ons gewend bent.

Update 13:57

Door een stroomstoring in het KPN datacenter DC2 is een groot aantal verbindingen uitgevallen. Het gaat om alle typen KPN verbindingen, zowel xDSL als Glasvezel. Onze engineers hebben KPN aangestuurd voor onderzoek en herstel.

Wij houden u op de hoogte.

Update 14:23

Onze engineers zien een voorzichtig herstel van verbindingen. Verschillende lijnkaarten worden gereset om sneller herstel mogelijk te maken. Volgende update is uiterlijk om 15:00 uur.

Update 15:00

Onze engineers nemen waar dat de internetverbindingen weer langzaam online komen. We wachten nog op een update van de leverancier.

Update 15:15

Het grootste gedeelte van de verbindingen zijn hersteld. Herstel van de overige verbindingen is gaande. Volgende update is uiterlijk om 16:00 uur.

Update 16:00

Onze engineers zien op enkele verbindingen na, volledige herstel van de verbindingen. Volgende update is uiterlijk om 17:00 uur.

— afmelding 16:50 uur —

KPN geeft aan dat de storing is opgelost. Mocht er na aanleiding van de storing nog problemen zijn met een verbinding en/of een herstart van de router heeft niet geholpen, dan kunt u contact opnemen met onze supportdesk.

Zomeractie – ga de zomer in met mooie cadeaus!

Inmiddels hebben we al kunnen genieten van een aantal mooie zomerse dagen maar binnenkort is het dan echt zover, de aftrap van het zomerseizoen! Een seizoen waar we met zijn allen fan van zijn dus reden genoeg voor Voice IT om hier een feestje van te maken.

Tot 1 september 2018 geven we mooie cadeaus weg bij orders op basis van het orderbedrag. Daarnaast is een zomeractie niet compleet zonder een strandbal, deze ontvangt u al bij een orderbedrag van €500!

Bekijk hieronder de cadeaus

  • Bij een orderbedrag vanaf €500 ontvangt u een Voice IT strandbal
  • Bij een orderbedrag vanaf €2.500 ontvangt u een Coolblue waardebon t.w.v. €50,-
  • Bij een orderbedrag vanaf €5.000 ontvangt u een Barbecook Loewy 50 t.w.v. €125,-
  • Bij een orderbedrag vanaf €7.500 ontvangt u een Asus ZenPad 10 t.w.v. €250,-
  • Bij een orderbedrag vanaf €10.000 ontvangt u een Philips Pico zakprojector t.w.v. €400,-

Actievoorwaarden

  • Actie geldt tot 1 september 2018
  • Maximaal één cadeau per order
  • Cadeaus zijn niet inwisselbaar tegen contanten of als korting op het orderbedrag
  • Actie geldt alleen voor orders die geplaatst zijn tussen 1-6-2018 en 1-9-2018
  • Indien een artikel niet meer op voorraad is wordt een vergelijkbaar artikel geleverd

Haal nog meer uit uw zomer met Voice IT
Geniet nu van een heerlijk biefstukje afkomstig van de Barbecook of creëer uw eigen thuisbioscoop met de zakprojector in uw vakantiehuisje. Als u toch al van plan was om uw IT- of telefonieomgeving uit te breiden, wacht niet langer en profiteer mee van deze zomeractie!

Profiteer van onze zomeractie en neem vandaag nog contact op!

Voice IT celebrating 10 years! On the 26th and 27th of April we are not available by phone

We are celebrating 10 years of Voice IT!

We are proud to announce that Voice IT has reached 10 years of doing business! We would like to thank our customers for putting their faith in us and we strive to continue for atleast another decade! To celebrate this milestone we will take our team to Valencia on the 26th of April until the 28th of April.

On Thursday 26 April and Friday 27 April (Kingsday) we are not available by phone!

Emergencies or urgent matters?
In case of emergencies or urgent matters you can call to our servicedesk (+31 88 7774141) and choose for menu option 1. You will be redirected to the servicedesk of our partner Netserve who will further assist you.

No emergency or urgent matter?
In case you don’t have an urgent matter or question we kindly ask you to send an email to servicedesk@voice-it.nl. From Monday 30th of April we will be in the office again and we will be ready to assist you again.

We thank you for your understanding on behalf of the team of Voice IT!

Voice IT gaat op reis! Op 26 en 27 april zijn wij telefonisch niet bereikbaar

Wij gaan op reis!

Dit jaar bestaat Voice IT 10 jaar! We zijn enorm trots op deze mijlpaal en dit hebben we kunnen bereiken dankzij uw vertrouwen. Een 10 jarig jubileum dient uiteraard gevierd te worden en wij zullen daarom met alle medewerkers een aantal dagen verblijven in Valencia van 26 tot en met 28 april.

Op 26 en 27 april (Koningsdag) zijn wij per e-mail en per telefoon niet bereikbaar!

Dringende vragen of storingen?
Heeft u een dringende vraag of last van een storing tijdens onze afwezigheid? Dan kunt u naar het gebruikelijke telefoonnummer van de servicedesk (088-7774141) bellen en kiezen voor optie 1. U wordt dan doorverbonden naar de servicedesk van onze partner NetServe die u van dienst zal zijn.

Geen dringende vraag of een storing?
Heeft u een niet dringende vraag of verzoek? Dan verzoeken wij u vriendelijk een e-mail te sturen naar servicedesk@voice-it.nl. Vanaf maandag 30 april zullen wij deze verzoeken in behandeling nemen en staan wij u weer graag telefonisch te woord.

Alvast bedankt voor uw begrip namens alle medewerkers van Voice IT!

Nummerwijziging KPN Data Only abonnementen

In de komende maanden zullen de telefoonnummers van KPN Data Only abonnementen gewijzigd worden. 06-nummers zullen worden omgezet naar 097-nummers. U kunt wat achtergrondinformatie over 097-nummers vinden in een post die wij eerder hebben geplaatst op onze website (Wat zijn 097-nummers en wat kunt u ermee?).

Op grond van het ‘Nummerplan telefoon- en ISDN-diensten’ mogen 06-nummers enkel worden gebruikt voor mobiele telefonie. Telecomaanbieders zijn verplicht om nummers op de juiste manier te gebruiken en hebben ook een verplichting om foutief gebruik te beëindigen.

De ACM heeft bepaald dat alle 06-nummers die niet voor mobiele telefonie worden gebruikt dit jaar omgenummerd moeten zijn naar een 097-nummer.

Abonnementen
Op alle KPN Data Only abonnementen wordt het 06-nummer gewijzigd in een 097-nummer.

  • KPN Data Only 1000 MB
  • KPN Data Only 2000 MB
  • KPN Data Only 3000 MB
  • KPN Data Only 4 GB
  • KPN Data Only 8 GB
  • KPN Zakelijk Mobiel Groep SIM (Data-Only)
  • KPN Zakelijk Mobiel Groep SIM XL (Data-Only)
  • KPN ÉÉN Mobiel Data-only SIM

Gefaseerd migreren
De migratie zal plaatsvinden in twee fases: eerst de mobiele devices en vervolgens Machine-to-Machine oplossingen.

Fase 1 – Mobiele Devices
Tijdens de eerste fase migreren alle mobiele devices. Deze worden op donderdag 14 december 2017 gemigreerd naar 097-nummers.

De wijziging van het telefoonnummer heeft geen gevolgen voor het functioneren van tablets, dongels, laptops of telefoons met een data only abonnement. De APN’s en ook de toewijzing van IP-adressen blijven ongewijzigd.

Let op: mogelijk moet het device na de wijziging herstart worden.

Fase 2 – Machine-to-Machine
De tweede migratiefase is voor Machine-to-Machine toepassingen.
Denk hierbij aan: modems, alarmsystemen of telefoons in liften. Indien u hier gebruik van maakt dan kan het zijn dat u het 06-nummer in de configuratie van het apparaat dient te wijzigen in het toegewezen 097-nummers. Voor deze nummers kan helaas niet bepaald worden of het apparaat na omnummering blijft functioneren.

Alle Machine-to-Machine nummers zullen op een latere datum worden omgenummerd. Voice IT zal contact opnemen met de klanten die gebruik maken van Machine-to-Machine nummers om te kijken of er wijzigingen benodigd zijn en eventuele voorbereidingen te treffen.

Heeft u vragen over deze nummerwijzigingen? Neem dan contact op met onze salesafdeling per e-mail via sales@voice-it.nl of telefonisch via 088-7774140.

Voice IT bestaat 10 jaar!

Opgericht in 2007 door Willem van der Wijden en 10 jaar later bestaat ons team uit ruim 13 enthousiaste medewerkers. Een leuk feestje om te vieren!

VoIP

VoIP storing 20-10-2017

— update 09:05 uur —

Onze engineers zien dat het aantal telefoongesprekken weer normaal is. Uit verder onderzoek blijkt het herstel van alle telefonie.

— update 09:00 uur —

We zijn herstel van de eerste telefoongesprekken. We onderzoeken de situatie en melden meer zodra de onderzoeken zijn afgerond.

— update 08:55 —

KPN bereidt spoedwerkzaamheden voor om de storing te verhelpen.
Op dit moment verwachten we dat deze werkzaamheden binnen een half uur zijn afgerond.

We wachten verdere informatie af en houden u op de hoogte.

— update 08:40 uur —

Op basis van het onderzoek van KPN blijkt dat meerdere telecomproviders impact ondervinden van deze verstoring. Het lijkt erop dat het telefonieplatform is geraakt dat de verbinding tussen onze leverancier en andere partijen verzorgt.
De storing is geëscaleerd en alle betrokken partijen worden ingeschakeld.

Wij houden u op de hoogte.

— update 08:00 uur —

Onze engineers hebben KPN ingeschakeld voor onderzoek. Het onderzoek richt zich op de telefonie verbinding voor de gesprekken naar andere telecomproviders.

Als u VaMo gebruikt kunt u via HIPPER uw mobility uitzetten.
U belt dan met uw vaste toestel of I AM binnen het platform en met uw mobiele toestel buiten het platform.

— update 07:45 uur —

Uit het eerste onderzoek blijkt dat telefoongesprekken naar ontvangers buiten het leveranciersplatform normaal mogelijk zijn.
Gesprekken van buiten het leveranciersplatform (inkomende gesprekken) en Vast-mobiele gesprekken komen niet aan.

We plaatsen een nieuwe update om uiterlijk 08:30 uur

— oorspronkelijk bericht —

Onze engineers hebben zojuist vastgesteld dat inkomende en uitgaande telefoongesprekken niet tot stand komen.
Binnen het KPN EEN en HIP Platform kunnen gesprekken normaal opgezet worden, maar gesprekken buiten het leveranciersplatform lijken op dit moment niet te slagen.

Onze engineers zijn direct een onderzoek gestart.

We houden u op de hoogte.

Update I AM Totaalcommunicatie

De mobiele versie van I AM Totaalcommunicatie is vernieuwd. Met de automatische update krijgen Apple en Android gebruikers nieuwe mogelijkheden. De update wordt automatisch via de Appstore aangeboden.

Nieuwe mogelijkheden I AM Totaalcommunicatie

  • Chatten via intuïtief chatvenster
  • Chatsynchronisatie op ieder device
  • Ontvang altijd berichten en gesprekken, zelfs als I AM is afgesloten
  • I AM gesprekken ontvangen in de native iPhone dialer (alleen voor Apple)
  • Stel een afwezigheidsmelding in via de Personal Assistent
  • Kies eenvoudig of u via data of mobiel belt

I AM en Vast-mobiel integratie
Combineer I AM Mobiel met Vast-mobiel integratie en maak gebruik van verkort bellen in de native dialer en beschikbaarheidstatus delen in de I AM applicatie.

Heeft u vragen over het gebruik van IAM neem dan contact op met onze servicedesk, we helpen u graag verder.