Supportcenter

Ondersteuning nodig? We helpen je graag. Urgente vraag? Bel 088 444 5050

Zo werkt Support:

Lukt er iets niet of lijkt er iets fout te gaan? Onze collega’s in het Supportcenter helpen je graag weer snel aan het werk. Je kunt ons op verschillende manieren bereiken:

supportcenter@1do.nl Meldingen of vragen die niet direct haast hebben, kun je eenvoudig mailen. We streven ernaar je snel te antwoorden. Dat kan zijn per mail of telefonisch.
088 444 5050 Soms is bellen gewoon wel zo handig. En bij urgente vragen is dat sowieso het beste. Elke werkdag van 8:00 tot 17:00 uur staan we je graag te woord om je snel weer op weg te helpen.
Serviceportaal 1do Met ons online Serviceportaal heb je inzicht in openstaande meldingen en kun je ook nieuwe vragen/problemen doorgeven. Adres van het portaal: https://1do.nl/serviceportaal/

1do Board

In een aparte pagina staan diverse handleidingen en snelkoppelingen op een rij. Bijvoorbeeld voor OneBase of het instellen van MFA op je smartphone. We helpen je graag op weg met de juiste informatie.

Hoe werkt 1do support?

Ons Supportcenter is de steun en toeverlaat voor de medewerkers van onze klanten. We zijn als het ware “je collega(‘s) van systeembeheer” waar je al je vragen en problemen met IT neerlegt. Wij pakken het op en zorgen voor een passende oplossing. Ons Supportcenter is, in IT-termen, een “Skilled Service Desk”. We nemen niet alleen de telefoon aan en verbinden je door met weer een volgende medewerker; nee, onze support-medewerkers lossen de meeste zaken direct zelf op. En waar de medewerker dit niet direct zelf kan, wordt er intern overlegd met een collega. Daarbij zoeken we, als de situatie daarom vraagt, ook afstemming met de System engineer die jullie IT-omgeving van binnen en van buiten kent.

Supportformulier

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.